Вакансія асистента менеджера освітніх програм за кордоном

Компанія Alekom Education (сайт: https://alekom.kiev.ua/ ) вже понад 15 років займається освітою за кордоном і саме зараз ти можеш стати частиною нашої компанії, розпочавши свою кар’єру в якості асистента менеджера освітніх програм за кордоном.

Наш ідеальний кандидат:

  • відмінно володіє англійською;
  • вміння працювати на результат, розвинені комунікативні навички, організованість, цілеспрямованість;
  • має високий рівень самоорганізації та самодисципліни;
  • уважний та вміє працювати в умовах чітких часових рамок;
  • мультизадачний та вміє виконувати кілька завдань одночасно;
  • прагне розвитку та професійного зростання;
  • відкритий до нових знань;
  • вміє самостійно знаходити варіанти вирішення завдань, може виявляти ініціативу та вміє домовлятися;
  • вміє слухати та чути;
  • позитивний, з хорошим почуттям гумору.

Твої  ключові  обов’язки:

  • робота з документами (письмовий переклад з/на  англійську,  підготовка договорів і т.д.);
  • оформлення віз (підготовка документів, робота з візовими центрами, посольствами та консульствами);
  • чітко та швидко виконувати доручення керівника;
  • швидко та якісно опрацьовувати великі об’єми інформації ;
  • готувати презентаційні матеріали про освітні програми за кордоном.

Зовсім не обов’язково, щоби ти мав досвід. Для нас значно важливіше бажання розвиватися, вчитися та вміння працювати в команді.

Ми гарантуємо:

  • офіційне працевлаштування після завершення випробувального терміну;
  • дружний, веселий колектив і не менш веселі корпоративні святкування;
  • заробітна плата  – 10000 грн. ;
  • швидкий кар’єрний розвиток;
  • графік роботи: 9:00 – 18:00 або 10:00 – 19:00 (на твій вибір);
  • тренінги та постійна практика англійської.

Розповідь про себе, супровідний лист або CV надсилай на vita_alekom@ukr.net або телефонуй 380935465824 Віта Боронило.

Опубліковано у Вакансії. Додати до закладок постійне посилання.