Вакансія перекладача-асистента генерального директора в “Євротек”

logo-eurotek

 

Вакансія “Перекладач-асистент генерального директора”

від Групи Компаній “Євротек” (http://www.evrotek.com/)
Вимоги:

  • вища освіта
  • досвід роботи – бажано
  • знання будівельної термінології – бажано
  • знання PR технологій
  • професійні знання та навички ведення діловодства, документації, ділового листування, етикету спілкування.
  • вільне володіння німецькою та англійською мовами
  • впевнений користувач ПК (Word, Excel, PowerPoint, Internet)
  • організованість, відповідальність, аналітичний склад розуму, стресостійкість, комунікабельність
  • готовність до відряджень

Основні обов’язки:

  • Планування і організація робочого часу генерального директора, складання і контроль графіка зустрічей, нарад, переговорів
  • Інформаційно-аналітична підтримка генерального директора: пошук і обробка необхідної інформації, підготовка інформаційних, аналітичних та презентаційних матеріалів, виступів, аналітичних оглядів, звітів (на німецькому / англійською мовами)
  • Ведення ділової переписки генерального директора (німецькою / англійською мовами)
  • Письмові переклади документів
  • Виконання доручень генерального директора

 

 

Контактна особа:
Інга Григор’єва-Семенчук,
раб. тел.  044 249-23-50
моб. тел: (050) 442-19-48

e-mail: igrygorieva@evrotek.com

 

P.S. Прохання резюме висилати  з email не “ru”

 

Опубліковано у Вакансії. Додати до закладок постійне посилання.