Вакансія Менеджера від компанії Golden Key Corporation

Компанія Golden Key Corporation відкриває вакансію менеджера. Вона займається наданням комплексного спектру послуг:

– середня освіта;

– вища освіта;

– короткі канікулярні програми;

– мовні курси для дорослих;

– підготовка до здачі іспитів IELS / Toelf / SAT;

– допомога в написанні есе;

– репетиторство по додатковим предметам (англійська / українська / російська);

– навчання ведення ділової переписки;

– організація корпоративних програм (банківська справа, юриспруденція, медицина та ін.);

– туризм.

Офіційна сторінка компанії – https://www.instagram.com/goldenkey_corp/

Основні вимоги до кандидата:

1)  володіння англ./укр./рос. мовами;

2)  відповідальність;

3)  порядність;            

4)  уміння працювати швидко та на результат;

5)  виконання завдання у найкоротший час;

6)  уважність.

Основні функціональні обов’язки:

Посередник між навчальним закладом та менеджером

1)  здійснювати листування з навчальними закладами;

2)  вирішувати побутові питання, пов’язані з перебуванням учня в навчальному закладі протягом дня – спілкування з викладачами щодо успішності учня.

Візова підтримка

1)  переклад документів на англійську мову;

2)  заповнення візових форм;

3)  співпраця з посольством, супровід клієнта.

Переклад –здійснення перекладу документів, які необхідні для зарахування у навчальний заклад.

Ми пропонуємо:

1)  скайп та послуги зв’язку за рахунок компанії;

2)  заробітні плата: $300 на умовах режиму офлайн;

3)  додаткова комісія за подачу кожного паспорту – $20 (додатково до ЗП)

4)  графік роботи з 10:00 – 18:00 (обговорюється можливість дистанційної роботи).

Офіс компанії: м. Київ, вул. Велика Васильківська, 100. Готель «Holiday Inn», офіс 111 – 1 поверх.

Резюме надсилайте:  goldenkeycorporation@gmail.com або звертайтесь за телефоном   (097)-116-06-22 – Інна.

Опубліковано у Вакансії. Додати до закладок постійне посилання.