Компанія Golden Key Corporation відкриває вакансію менеджера. Вона займається наданням комплексного спектру послуг:
– середня освіта;
– вища освіта;
– короткі канікулярні програми;
– мовні курси для дорослих;
– підготовка до здачі іспитів IELS / Toelf / SAT;
– допомога в написанні есе;
– репетиторство по додатковим предметам (англійська / українська / російська);
– навчання ведення ділової переписки;
– організація корпоративних програм (банківська справа, юриспруденція, медицина та ін.);
– туризм.
Офіційна сторінка компанії – https://www.instagram.com/goldenkey_corp/
Основні вимоги до кандидата:
1) володіння англ./укр./рос. мовами;
2) відповідальність;
3) порядність;
4) уміння працювати швидко та на результат;
5) виконання завдання у найкоротший час;
6) уважність.
Основні функціональні обов’язки:
Посередник між навчальним закладом та менеджером
1) здійснювати листування з навчальними закладами;
2) вирішувати побутові питання, пов’язані з перебуванням учня в навчальному закладі протягом дня – спілкування з викладачами щодо успішності учня.
Візова підтримка
1) переклад документів на англійську мову;
2) заповнення візових форм;
3) співпраця з посольством, супровід клієнта.
Переклад –здійснення перекладу документів, які необхідні для зарахування у навчальний заклад.
Ми пропонуємо:
1) скайп та послуги зв’язку за рахунок компанії;
2) заробітні плата: $300 на умовах режиму офлайн;
3) додаткова комісія за подачу кожного паспорту – $20 (додатково до ЗП)
4) графік роботи з 10:00 – 18:00 (обговорюється можливість дистанційної роботи).
Офіс компанії: м. Київ, вул. Велика Васильківська, 100. Готель «Holiday Inn», офіс 111 – 1 поверх.
Резюме надсилайте: goldenkeycorporation@gmail.com або звертайтесь за телефоном (097)-116-06-22 – Інна.