
Основні вимоги:
- знання англійської на рівні вище середнього;
- усна та писемна грамотність;
- високий рівень відповідальності;
- увага до деталей;
- пунктуальність;
- привітність, знання ділового етикету.
Обов’язки:
- прийом та розподіл дзвінків, робота з базою клієнтів;
- вхідна/вихідна кореспонденція, взаємодія з кур’єрськими службами;
- зустріч відвідувачів офісу, приготування напоїв;
- робота з документами (оформлення, друк, копіювання, сканування);
- повне забезпечення життєдіяльності офісу (моніторинг наявності канцелярських товарів, побутової хімії, офісної аптечки, чай/кава тощо);
- письмові переклади (українська, англійська);
- організація відряджень (замовлення квитків, бронювання готелю);
- пошук необхідної інформації за завданнями юристів;
- виконання доручень керівництва.
Умови роботи:
- офіційне працевлаштування;
- комфортний офіс у центрі Києва;
- ароматна кава/чай, потужний генератор та укриття поблизу;
- нормований повний робочий день (з 9.00 до 18.00 з перервою на обід);
- конкурентоспроможна офіційна заробітна плата;
- доброзичливий колектив.
Якщо Ви відповідаєте вказаним вище вимогам, будь ласка, надішліть своє резюме на електронну адресу: admin@kmp.ua
Контактна особа: Олена Семенчук
Докладніше про компанію можна дізнатися також на нашому сайті: https://wts.ua/ua/