ТОВ «Кадоган Україна» шукає секретаря на рецепцію зі знанням англійської мови.
Наша компанія – це публічна компанія, дані про неї є на сайті http://www.cadoganpetroleum.com/
Робота в офісі в центрі Києва, вул. Жилянска, 48-50, БЦ «Прайм».
Робочий день з 9.00 до 18.00.
Заробітну плату працівники отримують офіційно на зарплатну карту УкрСибБанку.
Оплата 12 000 грн за штатним розписом (з цієї суми утримуються податки).
Вимоги до кандидата:
- дуже хороше знання англійської мови (є багато листувань, усних перекладів для керівництва та працівників офісу);
- спокійна вдача;
- готовність вчитися роботі офіс-менеджера, секретаря.
Завдання та обов’язки:
- забезпечення життєдіяльності офісу (функції офіс-менеджера).
- обробка телефонних дзвінків, електронних повідомлень, доведення до адресата.
- підготовка засідань і нарад
- ведення діловодства.
- переклад листів з/на англійську мову.
- вхідна і вихідна кореспонденція.
- прийом відвідувачів компанії.
- організація фуршетів, корпоративних святкувань.
- копіювально-розмножувальні роботи.
HR Manager +38 044 594 58 70