Компанія Alekom Education (сайт: https://alekom.kiev.ua/ ) вже понад 15 років займається освітою за кордоном і саме зараз ти можеш стати частиною нашої компанії, розпочавши свою кар’єру в якості асистента менеджера освітніх програм за кордоном.
Наш ідеальний кандидат:
- відмінно володіє англійською;
- вміння працювати на результат, розвинені комунікативні навички, організованість, цілеспрямованість;
- має високий рівень самоорганізації та самодисципліни;
- уважний та вміє працювати в умовах чітких часових рамок;
- мультизадачний та вміє виконувати кілька завдань одночасно;
- прагне розвитку та професійного зростання;
- відкритий до нових знань;
- вміє самостійно знаходити варіанти вирішення завдань, може виявляти ініціативу та вміє домовлятися;
- вміє слухати та чути;
- позитивний, з хорошим почуттям гумору.
Твої ключові обов’язки:
- робота з документами (письмовий переклад з/на англійську, підготовка договорів і т.д.);
- оформлення віз (підготовка документів, робота з візовими центрами, посольствами та консульствами);
- чітко та швидко виконувати доручення керівника;
- швидко та якісно опрацьовувати великі об’єми інформації ;
- готувати презентаційні матеріали про освітні програми за кордоном.
Зовсім не обов’язково, щоби ти мав досвід. Для нас значно важливіше бажання розвиватися, вчитися та вміння працювати в команді.
Ми гарантуємо:
- офіційне працевлаштування після завершення випробувального терміну;
- дружний, веселий колектив і не менш веселі корпоративні святкування;
- заробітна плата – 10000 грн. ;
- швидкий кар’єрний розвиток;
- графік роботи: 9:00 – 18:00 або 10:00 – 19:00 (на твій вибір);
- тренінги та постійна практика англійської.
Розповідь про себе, супровідний лист або CV надсилай на vita_alekom@ukr.net або телефонуй 380935465824 Віта Боронило.