Компанія АТ “Укрпошта”_Позиція “Key Account Manager”, Київ
В компанії АТ «Укрпошта», а саме в Департаменті міжнародних операцій, виникла нова позиція Key Account Manager, й основний функціонал по ній – це операційний супровід двох наших основних корпоративних клієнтів, AliExpress та Joom, тобто щоденне спілкування та / або листування на англійській мові. Фактично, це позиція є junior PM Департаменту міжнародних операцій.
Основними вимогами по даній посаді є:
Розмовна англійська мова
Наявність вищої освіти (тобто випускники, що вже отримали диплом бакалавра, та / або студенти, що навчаються на магістратурі / завершили навчання)
Розвинене аналітичне мислення
Знання Excel (зведені таблиці, ВПР, т.д.)
Розвинені комунікативні навички (спілкування з партнерами без скриптів)
Ініціативність, активна життєва позиція
Основні аспекти щодо позиції:
Назва посади: Менеджер з підтримки ключових міжнародних клієнтів
Структурне підпорядкування: Начальнику управління міжнародного співробітництва та розвитку
Розташування офісу: м. Київ, вул. Хрещатик, 22 (Головпоштамт)
Оформлення: згідно КЗпП України, трудова книжка
Випробувальний період: 3 місяці
Формат роботи: офіс, з можливістю інколи працювати віддалено
Графік роботи: 5/2, 09:00-18:00 (Пт – скорочений робочий день на 1 годину)
Відпустка: 24 + 6 = 30 календарних днів на рік
Лікарняні: Так
Бронювання співробітників: Так
Зарплатний проєкт: ПУМБ або Райффайзен (при оформленні, на вибір)
Фінансова складова: Оклад 15-20к грн (за результатами інтерв’ю) після оподаткування + квартальний kpi (до 30% від квартального окладу)
Зниження рівня окладу на період випробувального періоду: Ні
Основні обов’язки:
Проведення операційних зустрічей / відео-дзвінків із ключовими корпоративними міжнародними клієнтами
Супровід ключових клієнтів з операційних питань в корпоративних месенджерах, через електронну корпоративну пошту
Взаємодія з клієнтами-відправниками по всім поточним питанням/запитам та їх операційний супровід
Ведення операційних дешбордів
Контроль виконання KPI операційними підрозділами
Підготовка щотижневих звітів для внутрішніх та зовнішніх стейкхолдерів
Формулювання ТЗ на створення операційних звітів, контроль роботи операційних підрозділів за цими звітами
Успішний кандидат відповідає наступним вимогам:
Освіта вища, та студенти, що навчаються на магістратурі
Досвід роботи – розглядаємо без досвіду, й готові самі всьому навчити. Якщо досвід на аналогічній посаді присутній, буде великим плюсом.
Вільна англійська мова: усна та письмова
Володіння Excel, робота з таблицями, даними, операційними звітами
Досвід операційної підтримки корпоративних зовнішніх клієнтів (В2В), готові навчати.
Перевагою буде наявність досвіду роботи у сфері міжнародної логістики чи e-commerce
Ми пропонуємо:
Офіційне працевлаштування у великій компанії, що розвивається
Стабільну заробітну плату
Премію за виконання планових показників
Навчання та професійний розвиток
Можливості кар’єрного зростання
Після розгляду резюме, проведення першого відео-коллу (Гугл-Міт) з тестування англійською. Зацікавлені кандидати запрошуються для фінальної, особистої зустрічі в головний офіс.
Контакти:
Електронна пошта kolomiiets-am@ukrposhta.ua
Телеграм @owl_ukr (для оперативного зв’язку)
Телефон +38 (050) 107-22-50
Anton Kolomiiets
IT-Recruiter
Ukrposhta JSC
050-107-22-50
096-037-88-85
063-335-93-26