1) працюємо у сфері продажу та обслуговування дорожньо-будівельної техніки та запчастин до неї вже більше 20 років
2) забезпечуємо роботу підприємств нашої держави, які вкрай важливі для розвитку, відбудови та щоденного функціонування – це будівництво, видобуток, сільгосп. техніка наших аграріїв, дорожня техніка
3) беззаперечно наша компанія займається постачанням і великого обладнання. Одним з таких замовлень було: конструкція печі для обпалювання окатишів на один з найбільших комбінатів країни.
4) основне джерело забезпечення товарів – це імпорт
5) логістику забезпечуємо з усіх країн світу (крім країн агресорів).
6) постачання здійснюється авіа, авто, морськими шляхами, річковими, ЖД. Часто ці шляхи комбінуються для забезпечення оптимального часу та вартості
Що ви отримаєте в нашій компанії:
1) Знання з організації всього ланцюга постачання: від запиту і обробки потреби до отримання товару на склад
2) Практичні знання як працюють умови постачання Інкотерс (чому це так важливо)
3) Знання як коректо складати договори, щоб ваша компанія була захищеною
4) Знання з роботи з страховими компаніями, банками
5) Вас навчать роботи з різними країнами та специфіки переговорів з ними
6) Підготують до реальних ситуацій з проблемними замовленнями
7) Навчать обраховувати ризики, та шукати варіанти вирішення
Які перспективи:
Пропрацювавши рік в реальних умовах з реальними постачальниками – ви зможете вийти на рівень менеджера ЗЕД, який самостійно зможе забезпечити роботу з постачальниками
на різних умовах та різними логістичними рішеннями
Залежно від успіхів та бажання, менеджер ЗЕД може розширити свою сферу роботу до аналізу залишків та забезпечення поповнення складських залишків своєчасно та в необхідному розмірі
в перспективі 3 років можна стати Product manager (людиною, яка буде знати все про товар: ціни, різновиди, постачальників, логістику, виробництво, аналоги, конкурентів…)
Загалом, робота ЗЕД багатогранна. Розвиватись завжди є куди, бо цей напрям постійно змінюється.
Наша компанія може забезпечити вас всіма необхідними знаннями та перспективами розвитку. Проте все залежить від кожного особисто. Ваше бажання та наполегливість – це основне, що буде впливати на ваші результати.
Вимоги до кандидата:
1) Студенти 4-5 курсів або випускники
2) Знання мов: українська, англійська (китайська заохочується)
3) Особисті риси: уважність, старанність, наполегливість, чесність, бажання і вміння швидко вчитись
4) Можливість працювати – Full day в офісі (офіс знаходиться поблизу метро Академмістечко)
Етап навчання (стажування) – 1 місяць
1) 4 тижні – це виключно навчальний процес
А) вивчення умов постачання та видів доставки
Б) вивчення документообігу
В) ознайомлення з процесом складання договору (+додатково ознайомлення з питаннями валютного регулювання, роботи з страховими компаніям, банками і т.д.)
Г) навчання роботи в системі обліку (практичні завдання)
Є 2 етапи оцінювання: 1й – теоретичних знань, 2й – практичних.
За результатами оцінювання кандидату пропонують офіційне працевлаштування та ЗП (по результату додаткової співбесіди)
Yuliia Fedorenko
Int. Depart.
PROMTEHSERVICE
Tel.: 0038 044 390 85 10
Cell: 0038 066 364 29 92