Вакансія Офіс-менеджера зі знанням англійської мови в компанії КМ Партнери

Основні вимоги:

  • знання англійської на рівні вище середнього;
  • усна та писемна грамотність;
  • високий рівень відповідальності;
  • увага до деталей;
  • пунктуальність;
  • привітність, знання ділового етикету.

Обов’язки:

  • прийом та розподіл дзвінків, робота з базою клієнтів;
  • вхідна/вихідна кореспонденція, взаємодія з кур’єрськими службами;
  • зустріч відвідувачів офісу, приготування напоїв;
  • робота з документами (оформлення, друк, копіювання, сканування);
  • повне забезпечення життєдіяльності офісу (моніторинг наявності канцелярських товарів, побутової хімії, офісної аптечки, чай/кава тощо);
  • письмові переклади (українська, англійська);
  • організація відряджень (замовлення квитків, бронювання готелю);
  • пошук необхідної інформації за завданнями юристів;
  • виконання доручень керівництва.

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування;
  • комфортний офіс у центрі Києва;
  • ароматна кава/чай, потужний генератор та укриття поблизу;
  • нормований повний робочий день (з 9.00 до 18.00 з перервою на обід);
  • конкурентоспроможна офіційна заробітна плата;
  • доброзичливий колектив.

Якщо Ви відповідаєте вказаним вище вимогам, будь ласка, надішліть своє резюме на електронну адресу: admin@kmp.ua

Контактна особа: Олена Семенчук

Докладніше про компанію можна дізнатися також на нашому сайті: https://wts.ua/ua/

Опубліковано у Вакансії. Додати до закладок постійне посилання.