Вакансія Менеджера-адміністратора

Адвокатське об’єднання «ADVANQ» – це команда професіоналів, які є експертами у супроводженні бізнесу, інвестиційної діяльності, антимонопольному праві, корпоративному та податковому структуруванні бізнесу, фінансовому та кримінальному праві і вирішенню спорів. Запрошуємо випускників КНЛУ, студентів старших курсів на вакантну посаду Менеджера-адміністратора.

Вимоги до кандидата:

  • вища освіта (за напрямами філологія, менеджмент);
  • впевнене володіння англійською мовою (Upper-Intermediate);
  • добре розвинені навички ділової комунікації та ділового листування, розуміння поняття «конфіденційність»;
  • впевнений користувач ПК;
  • грамотне мовлення;
  • клієнтоорієнтованість, готовність завжди прийти на допомогу, відповідальне ставлення до роботи, пунктуальність, самостійність;
  • досвід роботи на аналогічній чи наближеній за обов’язками посаді буде перевагою.

Обов’язки:

  • прийом, реєстрація, розподіл вхідної та вихідної кореспонденції/ вхідних телефонних дзвінків;
  • організація відряджень та поїздок (замовлення квитків, бронювання готельних номерів);
  • виконання перекладів ділового листування та документів за необхідності і можливості;
  • робота з агенціями перекладів (координація процесу перекладу та ведення реєстру витрат);
  • відправлення/отримання кореспонденції ч/з Укрпошту, Нову пошту, Кур’єрську доставку;
  • документообіг — листування, друк, сканування, копіювання, архівування документів;
  • виконання організаційної роботи, пов’язаної з роботою бухгалтера (документообіг рахунків, актів і т.д.);
  • отримання витягів з державних реєстрів;
  • офіс-менеджмент: зустріч гостей та клієнтів (кава, чай), забезпечення офісу необхідними товарами для повного функціонування всіх його відділів;
  • організація процесу ведення особових справ працівників об’єднання, підготовка проєктів наказів (прийняття на посаду, відрядження, відпустку тощо);
  • ведення офісних витрат;
  • облік та ведення клієнтської бази в компанії;
  • робота із програмою AELITA;
  • допомога із оформленням публікацій для сайту/соц. мереж з допомогою спеціальних програм (наприклад Canva);
  • виконання доручень керівників, адвокатів в межах своєї посади;
  • допомога в організації внутрішніх та зовнішніх заходів об’єднання;
  • досвід роботи на аналогічній чи наближеній за обов’язками посаді буде перевагою.

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування;
  • повна зайнятість – пн-пт 09:30 – 18:30 (вих. сб-нд);
  • заробітна плата за результатами співбесіди;
  • можливість кар’єрного розвитку;
  • молодий та прогресивний колектив;
  • комфортні умови праці (офіс у БЦ «Horizon Office Towers» вул. Шовковична, 42/44).

Відгуки та резюме надсилайте на ел. адресу:  o.gonchar@advanq.com,
або тел.: (067) 560 11 31 – Ольга.

Опубліковано у Вакансії. Додати до закладок постійне посилання.