Адвокатське об’єднання «ADVANQ» – це команда професіоналів, які є експертами у супроводженні бізнесу, інвестиційної діяльності, антимонопольному праві, корпоративному та податковому структуруванні бізнесу, фінансовому та кримінальному праві і вирішенню спорів. Запрошуємо випускників КНЛУ, студентів старших курсів на вакантну посаду Менеджера-адміністратора.
Вимоги до кандидата:
- вища освіта (за напрямами філологія, менеджмент);
- впевнене володіння англійською мовою (Upper-Intermediate);
- добре розвинені навички ділової комунікації та ділового листування, розуміння поняття «конфіденційність»;
- впевнений користувач ПК;
- грамотне мовлення;
- клієнтоорієнтованість, готовність завжди прийти на допомогу, відповідальне ставлення до роботи, пунктуальність, самостійність;
- досвід роботи на аналогічній чи наближеній за обов’язками посаді буде перевагою.
Обов’язки:
- прийом, реєстрація, розподіл вхідної та вихідної кореспонденції/ вхідних телефонних дзвінків;
- організація відряджень та поїздок (замовлення квитків, бронювання готельних номерів);
- виконання перекладів ділового листування та документів за необхідності і можливості;
- робота з агенціями перекладів (координація процесу перекладу та ведення реєстру витрат);
- відправлення/отримання кореспонденції ч/з Укрпошту, Нову пошту, Кур’єрську доставку;
- документообіг — листування, друк, сканування, копіювання, архівування документів;
- виконання організаційної роботи, пов’язаної з роботою бухгалтера (документообіг рахунків, актів і т.д.);
- отримання витягів з державних реєстрів;
- офіс-менеджмент: зустріч гостей та клієнтів (кава, чай), забезпечення офісу необхідними товарами для повного функціонування всіх його відділів;
- організація процесу ведення особових справ працівників об’єднання, підготовка проєктів наказів (прийняття на посаду, відрядження, відпустку тощо);
- ведення офісних витрат;
- облік та ведення клієнтської бази в компанії;
- робота із програмою AELITA;
- допомога із оформленням публікацій для сайту/соц. мереж з допомогою спеціальних програм (наприклад Canva);
- виконання доручень керівників, адвокатів в межах своєї посади;
- допомога в організації внутрішніх та зовнішніх заходів об’єднання;
- досвід роботи на аналогічній чи наближеній за обов’язками посаді буде перевагою.
Умови роботи:
- офіційне працевлаштування;
- повна зайнятість – пн-пт 09:30 – 18:30 (вих. сб-нд);
- заробітна плата за результатами співбесіди;
- можливість кар’єрного розвитку;
- молодий та прогресивний колектив;
- комфортні умови праці (офіс у БЦ «Horizon Office Towers» вул. Шовковична, 42/44).
Відгуки та резюме надсилайте на ел. адресу: o.gonchar@advanq.com,
або тел.: (067) 560 11 31 – Ольга.