Вакансія “Перекладач-асистент генерального директора”
від Групи Компаній “Євротек” (http://www.evrotek.com/)
Вимоги:
- вища освіта
- досвід роботи – бажано
- знання будівельної термінології – бажано
- знання PR технологій
- професійні знання та навички ведення діловодства, документації, ділового листування, етикету спілкування.
- вільне володіння німецькою та англійською мовами
- впевнений користувач ПК (Word, Excel, PowerPoint, Internet)
- організованість, відповідальність, аналітичний склад розуму, стресостійкість, комунікабельність
- готовність до відряджень
Основні обов’язки:
- Планування і організація робочого часу генерального директора, складання і контроль графіка зустрічей, нарад, переговорів
- Інформаційно-аналітична підтримка генерального директора: пошук і обробка необхідної інформації, підготовка інформаційних, аналітичних та презентаційних матеріалів, виступів, аналітичних оглядів, звітів (на німецькому / англійською мовами)
- Ведення ділової переписки генерального директора (німецькою / англійською мовами)
- Письмові переклади документів
- Виконання доручень генерального директора
Контактна особа:
Інга Григор’єва-Семенчук,
раб. тел. 044 249-23-50
моб. тел: (050) 442-19-48
e-mail: igrygorieva@evrotek.com
P.S. Прохання резюме висилати з email не “ru”