Вакансія секретаря на рецепцію зі знанням англійської мови в ТОВ «Кадоган Україна»

unnamed

ТОВ «Кадоган Україна» шукає секретаря на рецепцію зі знанням англійської мови.

Наша компанія – це публічна компанія, дані про неї є на сайті http://www.cadoganpetroleum.com/

Робота в офісі в центрі Києва, вул. Жилянска, 48-50, БЦ «Прайм».

Робочий день з 9.00 до 18.00.

Заробітну плату працівники отримують офіційно на зарплатну карту УкрСибБанку.

Оплата 12 000 грн за штатним розписом (з цієї суми утримуються податки).

Вимоги до кандидата:

  • дуже хороше знання англійської мови (є багато листувань, усних перекладів для керівництва та працівників офісу);
  • спокійна вдача;
  • готовність вчитися роботі офіс-менеджера, секретаря.

Завдання та обов’язки:

  • забезпечення життєдіяльності офісу (функції офіс-менеджера).
  • обробка телефонних дзвінків, електронних повідомлень, доведення до адресата.
  • підготовка засідань і нарад
  • ведення діловодства.
  • переклад листів з/на англійську мову.
  • вхідна і вихідна кореспонденція.
  • прийом відвідувачів компанії.
  • організація фуршетів, корпоративних святкувань.
  • копіювально-розмножувальні роботи.

HR Manager   +38 044 594 58 70

Для резюме : Iryna.Alexeyeva@cadoganpetroleum.com

Опубліковано у Вакансії. Додати до закладок постійне посилання.