Вакансія менеджера онлайн-чату служби підтримки клієнтів Glovo (Київ)

Компанія Mindy Teams оголошує вакансію менеджера онлайн-чату служби підтримки клієнтів Glovo. На цій позиції ти будеш спілкуватися в чаті з клієнтами сервісу Glovo і відповідати на їхні питання щодо доставок і замовлень.

Вимог до досвіду немає, головне – грамотно спілкуватися українською і твоє бажання вчитися 🙂

Ми відкриті для новачків, готові всього навчити та надати можливість швидкого кар’єрного зростання!

Чому  варто обрати саме нас?

• ти можеш отримати свій перший досвід в Customer Support

• у нас сучасний та комфортний офіс з кімнатою відпочинку поруч із станцією метро Політехнічний університет/Лук’янівка

• у нашому молодому та дружньому колективі ти точно знайдеш нові та цікаві знайомства

• легко поєднувати вакансію з навчанням. Ти можеш самостійно обрати графік роботи (5/2 з плаваючими вихідними)

Заповнюй онлайн-форму (http://surl.li/aetlj) і тобі зателефонує наш рекрутер та розповість усі деталі!

Опубліковано у Вакансії. Додати до закладок постійне посилання.