Ми київська IT – компанія One Logic Soft ( https://onelogicsoft.com ), шукаємо зараз Customer Support спеціаліста (технічна підтримка продукту 24/7, денні та нічні зміни).
Вимоги до кандидатів
Hard – skills:
– володіння письмовою та усною англійською мовою на рівні C1 – Advanced;
– досвід роботи в онлайн – техпідтримці вітається;
– навички роботи з веб – системами та софтом;
– розмовна іспанська мова буде плюсом.
Soft – skills:
– багатозадачність, організованість;
– тайм – менеджмент;
– грамотна мова;
– відповідальність.
Твоїми щоденними завданнями будуть:
– підтримка користувачів у режимі виникаючих у них проблем та пошук рішення, в усному та письмовому вигляді (можливість мати тихе та спокійне місце для надання коректної та професійної допомоги);
– аналіз пріоритетності та важливості проблем;
– комунікація з командою розробників та формування звітності для відповідних відділів.
Ми пропонуємо:
– своєчасну та повну оплату раз у місяць до 10 числа. Оплату за одну, повну зміну – 1500 грн.
– графік роботи: зміни по 12 годин (два дні – денні зміни/ 2 вихідних/два дні – нічні/ 2 вихідних)
– можливість у подальшому розвиватися у ІТ – сфері.
Відгук на вакансію можна надсилати на електронну пошту v.chernyj@onelogicsoft.com та звертатись за телефоном (вайбер) (050) – 338 – 5 – 338