Вакансія Customer Support спеціаліста від ІТ – компанії One Logic Soft

Ми київська IT – компанія  One Logic Soft ( https://onelogicsoft.com ), шукаємо зараз Customer Support спеціаліста (технічна підтримка продукту 24/7, денні та нічні зміни).

Вимоги до кандидатів

Hard – skills:

– володіння письмовою та усною англійською мовою на рівні C1 – Advanced;

– досвід роботи в онлайн – техпідтримці вітається;

– навички роботи з веб – системами та софтом;

– розмовна іспанська мова буде плюсом.

Soft – skills:

 – багатозадачність, організованість;

– тайм – менеджмент;

– грамотна мова;

– відповідальність.

Твоїми щоденними завданнями будуть:

– підтримка користувачів у режимі виникаючих у них проблем та пошук рішення, в усному та письмовому вигляді (можливість мати тихе та спокійне місце для надання коректної та професійної допомоги);

– аналіз пріоритетності та важливості проблем;

– комунікація з командою розробників та формування звітності для відповідних відділів.

Ми пропонуємо:

– своєчасну та повну оплату раз у місяць до 10 числа. Оплату за одну, повну зміну – 1500 грн.

– графік роботи: зміни по 12 годин (два дні – денні зміни/ 2 вихідних/два дні – нічні/ 2 вихідних)

– можливість у подальшому розвиватися у ІТ – сфері.

Відгук на вакансію можна надсилати на електронну пошту v.chernyj@onelogicsoft.com та звертатись за телефоном (вайбер) (050)  – 338 – 5 – 338

Опубліковано у Вакансії. Додати до закладок постійне посилання.