Вакансія менеджера служби підтримки зі знанням німецької мови від компанії Atlantic Link

У зв’язку з розширенням Європейського ринку компанія Atlantic Link, яка надає послуги  аутсорсингу з постачання та продажу продукції для індустрії мережевого маркетингу,потрібні менеджери служби підтримки зі знанням німецької мови.

Ми говоримо з Європою англійською, німецькою, французькою, італійською, іспанською, румунською мовами.

Основні вимоги до претендента:

* вільно володіти німецькою або угорської мовою – усно та письмово

* володіти англійською, українською мовою

* вміти знаходити спільну мову з людьми

* досвід роботи менеджером по роботі з клієнтами або у службі підтримки – це Ваша перевага

 Основні обов’язки претендента:

* спілкуватися з клієнтами з усієї Європи за телефоном, е-мейлом, в онлайн чаті або особисто

* створювати новий або вносити зміни до існуючого облікового запису клієнта, продовжувати партнерські ліцензії тощо.

* вести процедури повернення клієнтами товарів, а також реєструвати та реагувати на скарги

приймати замовлення у нових зареєстрованих партнерів, вносити відповідні зміни до нашої системи ERP

* допомагати та брати участь у заходах компанії

Що ми пропонуємо:

* оплачуване стажування — усьому необхідному навчимо

* cвоєчасна виплата ЗП

* оплачувані лікарняні та відпускні (24 дні на рік)

* невеликий, душевний колектив, який завжди підтримає та допоможе

* живе спілкування з клієнтами

* можливе навчання за рахунок компанії

* продавати та «впарювати» нічого не треба

Графік роботи: пн-пт, з 9:00 до 18:00
Офіс знаходиться за адресою:
м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 18б.

Працюючи у нас, Ви покращуєте свої комунікативні навички, підвищуєте рівень володіння мовами, отримуєте нові знання, спілкуєтеся з цікавими, успішними людьми.

Будь ласка, надсилайте нам своє резюме на e-mail: e.savilova@atlantic-link.com.ua 

Опубліковано у Вакансії. Додати до закладок постійне посилання.